BlackHat SEO vs. WhiteHat SEO


Salut,
N-am mai scris de ceva vreme, din motive personale, dar acum am revenit!
   Astazi vreau sa tratez un subiect foarte controversat in lumea bloggerilor.De ce spun asta?Mai detin un blog, putin mai mare si mai vechi ca acesta, pe care am cativa parteneri cum care obisnuiesc sa fac schimb de ideii.
 Uite asa din vorba in vorba sa ajung la dicutii despre cum am putea implementa BlackHatSEO in blogurile noastre pentru a "exploda" traficul peste noapte?!
 Intai am sa explic ce este BlackHat si WhiteHat.
 Whitehats: Sunt acele site-uri care "joaca cinstit" si care incearca sa urmeze regulile pe care motoarele de cautare le impun, pentru a urca incet dar sigur in topuri.
 BlackHats: Este exact opusul la WhiteHat, adica practicantii se folosesc de spam,redirecte si alte metode mai neortodoxe pentru a se ridica repede dar riscant in top-uri/cautari.
 Mai nou am auzit ca exista si GrayHat SEO care ar fi purgatoriul metodelor specificate mai sus. Fiind niste chestii relativ noi pentru mine, m-am informat si am gasit o explicatie pentru tot si toate de la cei de la Infografic.O sa intelegeti si voi daca cunoasteti engleza de "balta" :



2 Responses to "BlackHat SEO vs. WhiteHat SEO"

Chinga Says :
21 februarie 2017 la 02:32

Informativ articolul , daca ai o engleza de balta poti intelege absolut totul si te poti ocupa in liniste de SEO pentru site-ul tau , din cele 3 variante recomand evident Whitehat SEO .

Chingi Says :
3 martie 2017 la 03:12

Varianta whiteSEO este cea mai eficienta ! cu rabdare si putin noroc poti avea foarte multe vizite pe site !

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu!!!