Ce este un blog?

Ce este un blog? www.haisablog.blogspot.ro
 Am tot discutat noi despre bloguri, le-am intors pe toate partile, ce si cum sa facem....dar stau si ma intreb, ce a-ti raspunde voi la intrebarea Ce este un blog? si daca aveti vreo idee despre istoria lui?

Sincer nici eu n-am stiut, si am ramas blocat cand cineva mi-a pus intrebarea Bai...dar cum au apart blogurile?Asa ca am intrat pe google si am inceput sa ma documentez :

Un blog este un jurnal !!! Asa zic mai toate site-urile...e nu prea a-si fi de acord cu asta, publicat pe internet pentru consumul publicului general, construit pe o platforma de CMS (Content Management System).

Blogurile ofera informatii, comentarii, opinii despre un subiect predilect, iar continutul poate fi în format text, audio, video. Întregul spatiu al blogurilor si al bloggerilor a devenit cunoscut drept “blogosfera”.
Blogul modern a evoluat din jurnalele online.

Termenul weblog a fost inventat de Jorn Barger pe 17 decembrie 1997, iar forma prescurtata a aparut dupa ce Peter Merholz, în aprilie 1999, a spart cuvântul într-o propozitie(“we blog”) în sidebar-ul blogului sau, Peterme.com. În timp, numarul blogurilor a crescut, la fiecare 5 luni ajungând sa se dubleze.(Figura 1) În noiembrie 2006, Tehnocrati – un motor de cautare pentru bloguri – ajunsese sa înregistreze aproximativ 60 de milioane de bloguri.

Interesant dar cati dintre voi stiati lucrurile astea?

0 Responses to "Ce este un blog?"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu!!!