10 motive pentru care ar trebuii sa scrii mai des pe blog

10 motive pentru care ar trebuii sa scrii mai des pe blog
Acest blog este doar o pasiune a mea si  tratez ca atare, insa in meseria mea (designer & web developer) am de-a face mult si cu alte site-uri, ale clientilor bineinteles, printre care si cateva bloguri de nisa.
Ce am observat, doua bloguri diferite, doi clienti diferiti au conceput cate un blog la diferenta de aproximativ 3 saptamani, dupa 6 luni cand a trebuie sa le acord suport (depanare) am aruncat un ochi si la traficul lor, diferenta uriasa.
Cel care a inceput blogul mai tarziu, avea cam cu 500-600 de vizite mai multe decat celalalt pe zi, asa ca i-am aratat si lui diferenta, si omul mi-a ras in fata spunandu-mi : Numara cate articole are ala si cate am eu!!!

Am stat de vorba in acea jumatate de ora cu el, intrebandu-l diferite chestii, si am ajuns la cateva concluzii :

1) Roboteii de la google te viziteaza mai des daca postezi mai des(decat o faci acum).

2) Cu cat blogul este "updatat" mai des cu atat iti indexeaza paginile mai repede.

3) Daca nisa/domeniul blogului tau este destul de aglomerata, crawleri au tendinta sa se uite dupa cel mai
"fresh" continut postat.



4) Cu cat postezi mai des, sa spunem de 2 ori pe zi, dupa un an de zile, devii ca o enciclopedie pentru google unde poate sa gaseasca aproape orice din domeniul tau.

5) Cu cat postezi mai rar, cu atat o sa fii mai rar vizitat de roboteii de la google.

6) Robotii si crawlerii de la google sunt ca profesorii, sunt bucurosi cand vii cu tema completa, si te
premiaza(crestere in rank), sau te penalizeaza(nu te mai viziteaza si nu te urca in rank) cand nu-ti faci temele.

7) Cu cat postezi mai des, cu atat o sa ai mai multi cititori, si mai multi abonati la feed-ul tau, deci mai mult trafic.

8) Singurul mod prin care iti poti intrece concurenta este, sa ai mai multe informatii decat ei, creeaza din blogul tau o enciclopedie pe domeniul tau.

9) Gandeste-te ca scrii 2 articole pe zi, cei care sunt abonati la feed-ul tau, vor veni de 2 ori, mai mult trafic, mai multe afisari si poate mai multi banuti daca ai vreo forma de monetizare a blogului.

10) Daca lucrezi cu retele sociale ca facebook/twiter cu cat scrii mai des cu atat mai mult trafic.

Acum daca stam sa privim si din alta perspectiva, putem spune ca daca scriem asa de mult in fiecare zi o sa scada calitatea si originalitatea articolelor. Partial adevarat, dar pe o scurta durata de timp 2-3 luni de exemplu, este o metoda eficienta de a urca in google si de a-ti crea trafic.

Tu cat trafic ai pe zi ? Cat de des scrii pe blog?

3 Responses to "10 motive pentru care ar trebuii sa scrii mai des pe blog"

Anonim Says :
5 ianuarie 2013 la 03:17

ar trebui*

Dan Says :
2 iulie 2013 la 10:15

perfect adevarat, pt cine are timp , a posta mai des inseamna in mod clar trafic mai mult...
felicitari pentru articol...imi place insa consider ca cele 10 motive sunt putin trase de par pt ca in esenta ele exprima 3 idei , asadar puteau fi sintetizate in 3 idei:-
- postari dese - google te viziteaza mai des
- update des- index mai rapid
- postari dese - abonati mai multi
Si daca e sa fim si mai scrupulosi probabil putem face o singura idee- postari dese - google e mmai friendly cu tine...:)
Dar inca o data nu am cris intamplator - felicitari articolul e bun!

Delia Jakabhazi Says :
29 septembrie 2015 la 08:42

Mi-am lansat in weekend siteul si stam asa si ma intrebam oare cat de des sa postez articole pe blog. Si dintr-o data m-am gandit ca stiu pe cineva care ar putea sa ma ajute: era el, Google! l-am rugat sa imi recomande un articol bun, usor de citit si fara aberatii. M-a trimis aici si ii multumesc! :)

Ar fi ideal daca as reusi sa scriu de doua ori pe zi, dar e imposibil....La articolul 2 am stat aproape o zi intreaga, la ultimul, aproape 4 ori.... Am numai idei din astea care necesita si grafica pe langa text. Dar poate pe parcurs o sa reusesc sa fiu mai rapida.

Oricum ,multumesc mult pentru articol! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu!!!